Monday, December 13, 2010

Justin Bieber ရဲ ႔သီခ်င္းေလးေတြ

Justin bieber ရဲ ႔ သီခ်င္းေလးေတြပါ။ Download လုပ္ခ်င္ရင္ သီခ်င္းအမည္ေပၚမွာ Right Click-->Save Link As နဲ႔ လုပ္ႏိုင္ပါတယ္။



One Time
Baby Feat-Ludacris
One Less Lonely
Favorite Girl
That Should Be
Down to Earth
First Dance
Where are you now
Enie Meen
Love me
Baby
Set a place at your table
Never say never
Up
Stuck in the moment
Somebody to love
Latin girl

ေ၀ေ၀၀ါး၀ါး

အေမး။      ။  “နိဗၺာန္ေရာက္သူႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ . . . ?

အေျဖ။      ။  နိဗၺာန္အေၾကာင္း။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အဲဒါ ေကာင္းတဲ့ စိတ္အၾကံပါပဲ။

ဟုတ္တယ္။ သူမ်ားေတြလည္း ဖတ္ရတာေပါ့။ အၾကင္နာနန္းေတာ္မွာ “ဘာသာေရး”နဲ႔ဆိုင္တဲ့ က႑ခြဲ ငါးခုပါတာေတြ႔ၿပီး ဗုဒၶဘာသာအေၾကာင္း ေရးရရင္ေကာင္းမယ္လို႔ စိတ္ကူးေပါက္ခဲ့ၿပီး တစ္ျခား က႑ေတြၾကားမွာ ကန္႔လန္႔ကန္႔လန္႔ ျဖစ္ေနမလားလည္း စဥ္းစားမိခဲ့ျပန္ေရာ။ လာၾကတဲ့ ျမန္မာေတြထဲမွာ အမ်ားစု မဟုတ္ေတာင္မွ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ဗုဒၶဘာသာျဖစ္မယ္၊ အနည္းနဲ႔အမ်ား ဗုဒၶဘာသာအေၾကာင္း စိတ္၀င္စားၾကမယ္၊ နည္းနည္းပါးပါးျဖစ္ျဖစ္ စိတ္လည္း၀င္စားသင့္ၾကတယ္လို႔ ေတြးမိခဲ့ျပန္ေရာ။ ဒါလည္း ေကာင္းတဲ့ စိတ္အၾကံပဲ ဆိုပါစို႔။

နိပၸာန္လို႔ေရးမိၿပီး စိတ္က ေ၀ေ၀၀ါး၀ါးႀကီး ျဖစ္သြားတာ?။ :) အဲဒါ ျပႆနာမဟုတ္ဘူး ထင္ပါတယ္။ တရားအားထုတ္တာ နည္းတဲ့သူမွ မဟုတ္ပါဘူး။ မ်ားတဲ့သူေတြလည္း ေ၀ေ၀၀ါး၀ါးႀကီး ျဖစ္ေနၾကတာပါပဲ။ ဒါလည္း ျပႆနာ မဟုတ္ဘူး ထင္ပါတယ္။ ေနာက္ကလိုက္ေအာ္တဲ့ “ေယာဂီမ်ားစြာထဲမွာ တပည့္ေတာ္” ပါေနသလို ေရွ႕ကေအာ္တဲ့ ဆရာေတာ္မ်ားစြာထဲမွာ ဆရာေတာ္လည္း ပါေနပါတယ္ဗ်ား . . . ။ ပိုလွ နည္းနည္းေပါ့။ “တရားေဘာင္မွာ က်င္လည္ေနတဲ႔သူ”ဆိုေတာ့ 1kbေလာက္မ်ား ပိုေလမလား မသိပါဘူး။ :) ဒါလည္း ျပႆနာ မဟုတ္ဘူးလို႔ပဲ ထင္ပါတယ္။

ဟုတ္ပါတယ္။ ရဟႏၲာ မျဖစ္ခင္ေတာ့ ေမာဟပါးေအာင္ပဲ လုပ္ေနၾကရတာပါ။ ေမာဟကို ထိုးႏွက္ေနၾကရတာပါ။ ထိုးႏွက္သူ ကိုယ္တိုင္နဲ႔ သူ႔ရဲ့ ထိုးနည္းႏွက္နည္းအေပၚ မူတည္ၿပီး ထိခ်က္ ဘယ္ေလာက္ျပင္းတယ္ ဆိုတာေတာ့ ကြာမွာေပါ့။ ထိခ်က္ျပင္းေအာင္ ဘယ္လိုထိုးႏွက္မလဲ။ အေျဖက ကာယကံရွင္ ကိုယ္တိုင္နဲ႔ပဲ ဆိုင္ပါတယ္။ ေ၀ေ၀၀ါး၀ါးေလး ေျဖၾကည့္မယ္။ နိဗၺာန္အတြက္ဆိုရင္ ေမာဟတင္ မကဘူး။ ေမာဟ အပါအ၀င္ ကိေလသာ ဆယ္မ်ိဳးလံုးကို ထိုးႏွက္ၾကရမွာ။ ကိေလသာအားလံုးကို အျမစ္ျပတ္ သုတ္သင္ပယ္ရွားႏိုင္မွ နိဗၺာန္ေရာက္တာ တဲ့။ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟ၊ မာန၊ ဒိ႒ိ၊ ၀ိစိကိစၧာ၊ ထိန၊ ဥဒၶစၥ၊ အဟိရိက၊ အေနာတၱပၸ။ [ဒီ ဆယ္မ်ိဳးကို သီးျခားေလ့လာပါ။ Home Work. :)] ဥပမာ ေလာဘကို ဘယ္လိုေလွ်ာ့မလဲ၊ ဘယ္ေလာက္ေလွ်ာ့မလဲ။ ေဒါသကို ဘယ္ေလာက္လႊာမလဲ၊ ဘယ္လိုလႊာမလဲ။ မာနကို ဘယ္လိုႏႊာမလဲ၊ ဘယ္ေလာက္ႏႊာမလဲ။ ဒီေနရာမွာလည္း အေျဖက ကာယကံရွင္ ကိုယ္တိုင္နဲ႔ပဲ ဆိုင္ပါတယ္။ “အရွင္းၾကီး မဟုတ္ေတာင္မွ သေဘာတရားေလးေလာက္ ရံုး(႐ုန္း)ထြက္နိုင္”ဖို႔ဆိုတဲ့ သေဘာထားကို ခ်ီးက်ဴးပါတယ္။ သေဘာထား တိုက္ဆိုင္ေနလို႔ပါ။ :)

နိဗၺာန္ဆိုတာ ရွင္းျပလို႔ မရႏိုင္တဲ့အေၾကာင္း၊ နိဗၺာန္ဆိုတာ (အေအးေၾကာက္တဲ့ ဒကာမေလး ထင္သလို) ဘုံဌာန မဟုတ္တဲ့အေၾကာင္း . . . . . “အျပည့္အစံုသို႔ . . .”လို႔ ညႊန္းခဲ့တဲ့ အထဲမွာ ေတြ႔ပါလိမ့္မယ္။ ကိုယ္တိုင္ ရဟႏၲာျဖစ္မွ ျပည့္ျပည့္၀၀ နားလည္ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ျပည့္ျပည့္၀၀ မျပည့္၀ ႏိုင္ၾကေသးခင္မွာေတာ့ တတ္ႏိုင္သေလာက္ျဖစ္ျဖစ္၊ အားႀကိဳးမန္တက္ျဖစ္ျဖစ္ . . . ေလွ်ာ့တယ္ လႊာတယ္ ႏႊာတယ္ ဆိုရင္ လံုေလာက္ၿပီ ထင္ပါတယ္။

ယက္ကန္းသည္မေလးရဲ့ “အပၸမာဒတရား ဆိုတဲ့အဓိပၸာယ္ နဲ႔ ဘယ္လို႔(လို)က်င့္ရမယ္ဆိုတာေလး”။ အပၸမာဒတရားဆိုတာ “သတိ”ကို ဆိုလိုတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘယ္လိုက်င့္ မလဲဆိုတာကေတာ့ က်င့္နည္း အမ်ိဳးမ်ိဳး ရွိတာေပါ့။ သီလ ဆိုပါစို႔။ မသတ္မိေအာင္၊ မခိုးမိေအာင္၊ မလိမ္မိေအာင္၊ မေဖာက္ျပန္မိေအာင္၊ မေသာက္မိေအာင္ “သတိ”နဲ႔ ေစာင့္ထိန္းရပါတယ္။ သမာဓိ ဆိုပါစို႔။ စိတ္ တည္ေနေအာင္၊ စူးစူးစိုက္စိုက္ ရွိေနေအာင္ “သတိ”နဲ႔ ေနရပါတယ္။ သတိဆိုတာ ဆားပမာတဲ့ေလ။ သတိနဲ႔ . . . ေလွ်ာ့ၾက လႊာၾက ႏႊာၾကတာေပါ့။ စိတ္ တည္ေနေအာင္၊ စူးစူးစိုက္စိုက္ ရွိေနေအာင္ “သတိ”နဲ႔ ေနတယ္ဆိုတဲ့ ေနရာမွာ တရားအားထုတ္ၿပီး စူးစိုက္တာနဲ႔ တစ္ျခားအာ႐ံုမွာ စူးစိုက္တာ၊ အထူးသျဖင့္ ေလာကီအာ႐ံုမွာ စူးစိုက္တာတို႔ မတူတာကို သတိထားေစခ်င္ပါတယ္။ တရားအားထုတ္တာက ကိေလသာကို ေလွ်ာ့တာ လႊာတာ ႏႊာတာျဖစ္ၿပီး တစ္ျခားအာ႐ံုမွာ စူးစိုက္တာက အနည္းနဲ႔အမ်ား ကိေလသာကို တိုးေအာင္လုပ္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ စူးစိုက္တာ တူေပမယ့္ အာ႐ံုမတူတဲ့အတြက္ အက်ိဳးရလဒ္ မတူပါဘူး။

“နိဗၺာန္ နဲ႔ ၀ိပႆနာ တရားအားထုတ္မႈ႔(မႈ)”ဟာ “အက်ိဳး - အေၾကာင္း” အျဖစ္နဲ႔ ဆက္စပ္ပါတယ္။ နိဗၺာန္က အက်ိဳး။ အားထုတ္မႈက အေၾကာင္း။ အားထုတ္မႈေၾကာင့္ နိဗၺာန္ေရာက္ပါတယ္။ အားထုတ္ၾကတယ္ဆိုတာ သတိနဲ႔ . . . ေလွ်ာ့ၾက လႊာၾက ႏႊာၾကတာျဖစ္ပါတယ္။ . . . ေလွ်ာ့နည္း လႊာနည္း ႏႊာနည္းေတြထဲမွာ အားထုတ္ျခင္းဟာ အေကာင္းဆံုးနည္း အထိေရာက္ဆံုးနည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီအခ်က္ ဘယ္ေလာက္မွန္သလဲဆိုတာ သိဖို႔ဆိုရင္ေတာ့ လက္ေတြ႔လုပ္ၾကည့္ဖို႔ လိုပါတယ္။

ဒီေလာက္ဆိုရင္ ေတာ္ေတာ္ေလး ေ၀ေ၀၀ါး၀ါး ျဖစ္သြားေလာက္ၿပီ ထင္ပါတယ္။ :)

ပိုၿပီး ေ၀၀ါးသြားေအာင္ အရင္ ေကာက္ႏုတ္ခဲ့တဲ့အထဲက ေနာက္ထပ္တစ္ခု ေကာက္ႏုတ္ၿပီး ဒီ အေျဖကို နိဂံုးခ်ဳပ္လိုက္ပါတယ္။
နိဗၺာန္ကို ပသာဒ ငါးမ်ိဳးျဖင့္ မသိျမင္ မခံစားႏိုင္ေပ။ နိဗၺာန္သည္ သာမန္ လူတို႔ ပတ္သက္ႏိုင္သမွ် အတိုင္းအတာအတြင္း၌ မရွင္းမလင္း ျဖစ္ေန၏။ သို႔ေသာ္ နိဗၺာန္သို႔ တိုက္႐ိုက္ေရာက္ႏိုင္သည့္ အက်င့္နည္းလမ္းကို ဘုရားရွင္ ေဟာေတာ္မူခဲ့၏။ လိုအပ္သမွ် အေသးစိတ္ ရွင္းလင္းခ်က္မ်ား ပါ၀င္ၿပီး လူသားအားလံုး က်င့္သံုးႏိုင္ေသာ နည္းလမ္းျဖစ္၏။ ပန္းတိုင္သည္ အံု႔ဆိုင္းေ၀၀ါး ေနေသာ္လည္း ေအာင္ျမင္ၿပီးေျမာက္ ပန္းတိုင္ေရာက္မည့္ နည္းလမ္းမွာ ျပည့္စံု ရွင္းလင္း၏။ ေအာင္ျမင္ ၿပီးေျမာက္သည့္ အခါ၌ ထို ပန္းတိုင္သည္ တိမ္ကင္းစင္သည့္ လကဲ့သုိ႔ ၾကည္လင္ ျပတ္သားေလ၏။

ၿငိမ္းခ်မ္းၾကပါေစ။

နိဗၺာန္ေရာက္သူနွင္႔ စပ္လွ်င္း၍....

မဂၤလာပါဘုန္းဘုန္းဘုရား.. တပည္႔ေတာ္ လက္အုပ္ခ်ီမိုးျပီးထိျခင္းငါးျဖာနဲ႔ကန္ေတာ႔လိုက္ပါတယ္ဘုရား။ .ဘုန္းဘုန္းရွင္အာစာရေရးသားတင္ျပတဲ႔နိဗၺာန္ေရာက္သူဆိုတဲ႔ပို႔စ္ေလးဖတ္ရေတာ႔တပည္႔ေတာ္သိခ်င္တာ
ေလးတစ္ခု စိတ္ထဲကျဖစ္ေပၚလာပါတယ္ဘုရား။

ဒီပို႔စ္ေလးေရးမယ္လို႔ စဥ္းစားရင္း  တပည္႔ေတာ္ အျဖစ္ကဘုန္းဘုန္းေျပာတဲ႔ နိဗၺာန္ ဆိုတာကို
စာခ်ေရးရံုရွိေသးတယ္ စာလံုးအမွားနဲ႔ ျဖစ္ေနတယ္။ နိဗၺာန္ ကို နိပၸာန္လို႔  မွားေရးေနမွန္း ေနာက္မွ သိေတာ႔ ကိုကိုယ္ကိုရီခ်င္သြားတယ္ဘုရား ။ "ေအာ္ ..ငါ႔နယ္ေနာ္ နိဗၺာန္ ဆိုတဲ႔စာလံုးေလးေတာင္ မွန္ေအာင္မေရးနိုင္ပဲ ဘယ္မွာ နိဗၺာန္ ေရာက္ေတာ႔မွာလဲေပါ႔" အဲလိုေလးေတာင္ေတြးမိတဲ႔အထိ ကို႔ကိုယ္တိုင္ကိုက တရားအားထုတ္မူ႔နည္းေနတာမို႔ စိတ္ကေ၀ေ၀၀ါး၀ါး ၾကီးျဖစ္သြားရပါတယ္။

ဘုန္းဘုန္းဘုရား တပည္႔ေတာ္ တရားအေၾကာင္းဘာမွလည္လည္၀ယ္၀ယ္္မသိပါဘုရား။ ထိုနည္းတူပဲ ဒီပို႔စ္ေလးဖတ္ေနၾကတဲ႔ သူေတြထဲမွာလည္း ဆယ္ေယာက္မွာ ကိုးေယာက္က တပည္႔ေတာ္နည္းတူ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္နိုင္ပါတယ္။

သစၥာေလးပါးနဲ႔ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ ကို စာေတြ႔ နာသိ သိတာမ်ိဳးမဟုတ္ပဲ စက္၀ိုင္းၾကီးကိုေထာက္ ဆရာေျပာသမ်ွ ေနာက္က အာဂံုလိုက္ေအာ္ရင္း "သဋိစၥသမုပၸါဒ္အေၾကာင္း(စက္၀ိုင္းထဲကစာသားေလးေတြ)
အလြတ္ရတယ္ ဆိုရံုေလာက္ေလးပဲ ရွိတဲ႔ ေယာဂီမ်ားစြာထဲမွာ တပည္႔ေတာ္လည္းပါေနတယ္ဘုရား...:)

တကယ္ဆိုရင္ ဘုရားရွင္လက္ထက္ကတည္းက  ေပၚေနတဲ႔ ရုပ္နဲ႔နာမ္ကို  ျဖစ္ေပၚေနဆဲအခိုက္မွာ သတိပ႒ာန္နည္းလမ္းက်က် ၀ိပႆနာကို ကိုယ္တိုင္ရွုပြားျပီး ငါ႔ေတြ႔သိၾကတဲ႔ ေသာတာပန္၊ သကဒါဂါမ္၊ အနာဂါမ္၊ အရိယာ ေတြေတာင္မွ ေမာဟပိုက္ကြန္ၾကီးကို ပါးသထက္ပါးေအာင္ပဲတတ္နိုင္ခဲ႔ၾကပါတယ္တဲ႔။

လံုး၀ ျပတ္ေတာက္သြားေအာင္မစြမ္းေဆာင္ခဲ႔ၾကဘူးတဲ႔။ ရဟႏၱာ ျဖစ္မွပဲလံုး၀ျပတ္ေတာက္သြားၾကတယ္ လို႔သိထားပါတယ္ဘုရား။ဒီေမာဟပိုက္ကြန္ၾကီးအရစ္အပတ္ေတြခ်ည္ေနွာင္နဲ႔ေနသေရြ႔သံသရာ၀ဋ္ဆင္းရဲက အ၀ိဇၨာသခၤါရ သေဘာ တရားေတြနဲ႔ပဲ သံသရာစက္ရဟတ္ၾကီးေအာက္မွာ
တပည္ေတာ္တို႔ဘယ္လိုနည္းနဲ႔ ရံုးထြက္နိုင္ေအာင္ အရင္လုပ္သင္႔ပါသလဲဘုရား။
(အရွင္းၾကီးမဟုတ္ေတာင္မွ သေဘာတရားေလးေလာက္ရံုးထြက္နိုင္မဲ႔နည္းေလးေပါ႔ဘုရား)

ဘုန္းဘုန္းဘုရား တပည္႔ေတာ္ တရားတစ္ပုဒ္နာဖူးပါတယ္ဘုရား။အဲဒီ တရားထဲမွာ..
ျမတ္စြာဘုရားရွင္က အာဠ၀ီျပည္ၾကီးမွာ တရားပြဲလုပ္စဥ္က ရက္ကန္းသည္မေလးတစ္ေယာက္ဟာ
သူ႕ဖခင္ဆီ ရက္ေဖာက္ေတာင္းေလး သြားပို႔ရင္း တရား၀င္နာတဲ႔အခါ ဘုရားရွင္က ရက္ကန္းသည္မေလးကို ေမးခြန္းေလးခု ေမးဖူးတယ္တဲ႔ဘုရား။
ခ်စ္သမီး ဘယ္ကလာလဲ ဘယ္သြားမလို႔လဲ လို႔ေမးေတာ႔
မသိပါဘုရားလို႔ ေျဖသတဲ႔။
ခ်စ္သမီးတကယ္မသိဘူးလားလို႔ေမးျပန္ေတာ႔
သိပါတယ္ဘုရားတဲ႔။
ခ်စ္သမီး တကယ္သိတာ ေသခ်ာလားလို႔ ေမးျပန္ေတာ႔
မသိပါဘုရား တဲ႔။
ျမတ္စြာဘုရာရွင္းေမးသမ်ွကို ဆန္႔က်င္႔သလိုေျဖတဲ႔ ရက္ကန္းသည္မေလးကို တရားနာပရိသတ္ေတြ
ကအမ်ိဳးမ်ိဳးကဲ႔ရဲ႔ ရွဳတ္ခ်ၾကသလို ဘယ္ကလာလဲ အိမ္ကလာတယ္ ။ ဘယ္သြားမလဲ ရက္ကန္းရံုသြားမယ္
သိလားမသိလားေမးတာ သိရင္သိတယ္ မသိရင္မသိဘူးလို႔ ေျဖလိုက္ရံုပဲကို ဘုရားရွင္ကို ပမာမခန္႔ မေလးမစား ေျပာတယ္ ဆိုျပီး ေျပာေတာ႔ ..

ရက္ကန္းသည္မေလးက ဘယ္ကလာလဲေမးတာ မသိပါဘုရားလို႔ေျဖရျခင္းဟာ
ဘယ္ဘ၀က လာမွန္းမသိလို႔မသိပါဘုရားလို႔ ေျဖသလို။

ဘယ္သြားမလဲေမးတာကို မသိပါဘုရားလို႔ျပန္ေျဖျခင္းဟာလဲ
ဒီဘ၀ေသျပီး ဘယ္ဘ၀ေရာက္မွန္းမသိလို႔ ေျဖလိုက္တာပါ။

တကယ္မသိဘူးလားလို႔ေမးတာကိုလည္း သိပါတယ္ဘုရားလို႔ေျဖလိုက္ျခင္းဟာလည္း
တပည္႔ေတာ္ တစ္ေန႔ေန႔  တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ဧကန္မုခ်ေသရမယ္ဆိုတာသိေနလို႔ သိပါတယ္
လို႔ေျဖျခင္းျဖစ္သလို။

တကယ္သိေနတာေသခ်ာလား ေမးတာကို မသိပါဘုရားလို႔ ျပန္ေျဖမိျခင္းဟာလည္း
ဘယ္အခ်ိန္ ဘယ္အနာေရာဂါနဲ႔ ေသရမယ္။
ေသျပီးရင္ရုပ္အေလာင္းကိုဘယ္ေနရာဘယ္သုႆန္မွာ ျမဳပ္နွံခံရမယ္ဆိုတာ ေသခ်ာမသိနိုင္လို႔မသိတာေသခ်ာပါတယ္ဘုရားလို႔  ေျဖရျခင္းျဖစ္ပါတယ္လို႔ ျပန္ေျဖေပးခဲ႔ပါတယ္တဲ႔။

ျမတ္စြာဘုရားရွင္က အေသးစိတ္မေမးပဲ အဖ်ားဆြတ္ေမးတာကို  ရက္ကန္းသည္မေလးက အေသးစိတ္ေတြးျပီးအဖ်ားဆြတ္ေျဖနိုင္တာဟာ သူမက်င္႔သံုးေနတဲ႔ အပၸမာဒတရားေၾကာင္႔ သူမက်င္႔သံုး
ခဲ႔တဲ႔ အပၸမာဒတရားရ ဲ႔ စြမ္းရည္ သတၱိေၾကာင္႔ လို႔ တပည္႔ေတာ္ တရားနာဖူးပါတယ္ဘုရား။

တပည္႔ေတာ္သိခ်င္တာက အပၸမာဒတရား ဆိုတဲ႔အဓိပၸါယ္ နဲ႔ ဘယ္လို႔က်င္႔ရမယ္ဆိုတာေလး သိခ်င္ပါတယ္ဘုရား။

ေနာက္တစ္ခု ဲ႔စာအုပ္တစ္အုပ္မွာ တပည္႔ေတာ္ဖတ္ဖူးတာေပါ႔ဘုရား။
ဘုန္းဘုန္းတစ္ပါးအတြက္ ၀ထၳဳခဲဖြယ္ေတြလာကပ္တဲ႔ ဒကာမေလးတစ္ေယာက္ကိုဘုန္းဘုန္းက...
ဒကာမေလးဤကဲသို႔ လွ်ဴတန္းရတဲ႔ အက်ိဳးအားေၾကာင္႔ နိဗၺာန္ကိုအလြယ္တကူ ေရာက္နိုင္ပါေစလို႔ ဆုေပးေတာ႔  အဲ ဒကာမေလးက ဘုန္းဘုန္းကို ဘယ္လိုျပန္ေလ်ွာက္လဲ ဆိုေတာ႔..

ဘုန္းဘုန္း တပည္႔ေတာ္က အေအးေၾကာက္တယ္ဘုရား..ေအးတဲ႔ေဒသေတြေတာင္မသြားရဲဘူး။
ဘုန္းဘုန္းေျပာတဲ႔ နိဗၺာန္ ဆိုတဲ႔ေနရာက အရမ္းေအးခ်မ္းတယ္ေျပာတယ္။ ဒါဆိုတပည္႔ေတာ္နဲ႔
ကိုက္မွာမဟုတ္ဘူးဘုရား။ တပည္႔ေတာ္မ က ေအးတဲ႔ေနရာဆိုမေနရဲ ဘူး လို႔ ျပန္ေျဖသတဲ႔ဘုရား..:)

အဲဒါေလးဖတ္ရေတာ႔ တပည္႔ေတာ္မ ဘုန္းဘုန္းကို ေမးခ်င္တာေလးေပၚလာတာေပါ႔ဘုရား။
တပည္႔ေတာ္သိခ်င္သလို မသိေသးတဲ႔သူေတြအတြက္လည္း အက်ိဳးရွိတာေပါ႔ဘုရား။
နိဗၺာန္ဆိုတာဘာလဲတဲ႔.။
နိဗၺာန္ဆိုတာ ျငိမ္ခ်မ္းရာဘံုတစ္ခုဆိုတာေတာ႔ လူတိုင္းသိေပမဲ႔ တပည္႔ေတာ္တို႔က တရားေဘာင္မွာ က်င္လည္ေနတဲ႔သူမဟုတ္ေတာ႔ နိုပ္နိုပ္ခ်ြတ္ခ်ြတ္မသိပါဘုရား။
ဒါဆိုရင္ နိဗၺာန္ နဲ႔ ၀ိပႆနာ တရားအားထုတ္မူ႔ ေတြဆက္စပ္ပံုေလးေတြ တပည္႔ေတာ္ သိခ်င္ပါတယ္ဘုရား။

ဘုန္းဘုန္းဘုရား တပည္႔ေတာ္ ပို႔စ္စေရးစ ကေတာ႔ တစ္ခုပဲေမးမလို႔ပဲ..ေရးရင္းေရးရင္ သိခ်င္တာက
မ်ားမ်ားလာတယ္..ခုေတာင္မွ ေမးထားမိတာ တစ္ခုမကေတာ႔ဘူးေနာ္ဘုရာ..:)

ဘုန္းဘုန္းအားလပ္ခ်ိန္ေလးမွာ တပည္႔ေတာ္မ သိခ်င္တာေလးေတြေျဖထားေပးပါလို႔ လက္အုပ္ခ်ီ ကန္ေတာ႔ ရင္း ေတာင္းပန္အပ္ပါတယ္ဘုရား။
ဘုန္းဘုန္း ေနေကာင္းက်န္းမာျပီး သာသနာ႔အက်ိဳး ဆကဲဆကဲ သယ္ပိုးသြားနိုင္ပါေစရွင္႔။


                                                                ***ဧကရီ***

နိဗၺာန္ေရာက္သူ

နိဗၺာန္ ဘယ္မွာ ရွိသနည္း

“မီး၏ အျမဲအစြဲ တည္ေနရာ အရပ္ဟူ၍ မရွိ။ လိုအပ္သည့္ အေျခအေန အေၾကာင္းတရားတို႔ ျပည့္စံုေသာအခါ မီးသည္ ျဖစ္ေပၚလာ၏။ ဤ အတူသာလွ်င္ နိဗၺာန္၏ အျမဲအစြဲ တည္ေနရာ အရပ္ဟူ၍ မရွိ။ အေျခအေန အေၾကာင္းတရားတို႔ ျပည့္စံုေသာအခါ နိဗၺာန္ကို မ်က္ေမွာက္ျပဳ၏။”

“ဖြဲ႔စည္းမႈ 'အာေပါ'ဓာတ္သည္လည္းေကာင္း၊ ခက္မာမႈ 'ပထ၀ီ'ဓာတ္သည္လည္းေကာင္း၊ ရင့္က်က္မႈ 'ေတေဇာ'ဓာတ္သည္လည္းေကာင္း၊ ေထာက္ကန္မႈ '၀ါေယာ'ဓာတ္သည္လည္းေကာင္း မတည္ႏိုင္သည့္ အရပ္ေဒသ”

နိဗၺာန္သို႔ ဆိုက္ေရာက္သည့္ အရာကား အဘယ္နည္း

“ဤ အေမးကို မေလ်ာက္ပတ္ေသာ အေမးအျဖစ္ ပယ္ျမစ္အပ္၏။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ထာ၀ရ တည္ျမဲေသာ အရာ သို႔မဟုတ္ မပ်က္စီးႏိုင္ေသာ အတၱ၀ိဥာဥ္ကို ဗုဒၶဘာသာက ျငင္းပယ္ထားေသာေၾကာင့္ ျဖစ္၏။”

“ဒုကၡသာ ရွိ၏၊ ဒုကၡကို ခံစားသူ မရွိ။
အမႈ အမူအရာသာ ရွိ၏၊ ျပဳလုပ္သူ မရွိ။
နိဗၺာန္သာ ရွိ၏၊ နိဗၺာန္ ၀င္စံသူ မရွိ။
အက်င့္လမ္းသာ ရွိ၏၊ က်င့္သံုး ေလွ်ာက္လွမ္းသူ မရွိ”

“နိဗၺာန္ဆိုတာ ေသျပတ္ျခင္းလို႔ သင္ေပးသူရွိရင္၊
ေျပာလိုက္ သူတို႔ ညာေနတယ္။
နိဗၺာန္ဆိုတာ ရွင္သန္ျခင္းလို႔ သင္ေပးသူရွိရင္၊
ေျပာလိုက္ သူတို႔မွားတယ္။ (Sir Edwin Arnol)”

“နိဗၺာန္ကို ပသာဒ ငါးမ်ိဳးျဖင့္ မသိျမင္ မခံစားႏိုင္ေပ။ နိဗၺာန္သည္ သာမန္လူတို႔ ပတ္သက္ႏိုင္သမွ် အတိုင္းအတာအတြင္း၌ မရွင္းမလင္း ျဖစ္ေန၏။ သို႔ေသာ္ နိဗၺာန္သို႔ တိုက္႐ိုက္ေရာက္ႏိုင္သည့္ အက်င့္နည္းလမ္းကို ဘုရားရွင္ ေဟာေတာ္မူခဲ့၏။ လိုအပ္သမွ် အေသးစိတ္ ရွင္းလင္းခ်က္မ်ား ပါ၀င္ၿပီး လူသားအားလံုး က်င့္သံုးႏိုင္ေသာ နည္းလမ္းျဖစ္၏။ ပန္းတိုင္သည္ အံု႔ဆိုင္းေ၀၀ါး ေနေသာ္လည္း ေအာင္ျမင္ၿပီးေျမာက္ ပန္းတိုင္ေရာက္မည့္ နည္းလမ္းမွာ ျပည့္စံု ရွင္းလင္း၏။ ေအာင္ျမင္ ၿပီးေျမာက္သည့္ အခါ၌ ထို ပန္းတိုင္သည္ တိမ္ကင္းစင္သည့္ လကဲ့သုိ႔ ၾကည္လင္ ျပတ္သားေလ၏။”

ၿငိမ္းခ်မ္းၾကပါေစ။

http://mrmrt.blogspot.comမွ ေကာက္ႏုတ္ေဖာ္ျပပါသည္။